wtorek, 4 czerwca 2019

Jesienne warsztaty kulinarne


Przez dłuższą chwilę miałam problemu z blogiem, ale już wszystko ogarnęłam. Teraz będę tu częściej ! 

Powrócę jeszcze do jesiennych warsztatów kulinarnych, które skończyły się już dawno. Ja jednak bardzo lubię wracać do tych magicznych chwil. 

Dla mnie to był przede wszystkim tydzień niezwykłych znajomości. Dla uczestników nowych smaków, zapachów i wyjątkowych przeżyć estetycznych. 
Byliśmy ze sobą przez te wszystkie dni od rana do wieczora, a ja nawet przez chwilę nie poczułam zmęczenia ! Wspólne zwiedzanie, jedzie czy chociażby zwyczajne zakupy na lokalnym ryneczku,  mogą być świetną okazją do ciekawych rozmów, wymiany doświadczeń, a przede wszystkim dobrej zabawy. 
Cieszę się, że moi szefowie kuchni, potrafią nadal Was czymś zaskoczyć, a moje towarzystwo Was nie nudzi 😉 W tzw. między czasie udało się nam spotkać w Polsce ! 




















2 komentarze:

  1. A kiedy następne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniko, dwa tygodnie temu zakończyłam wiosenne, a kolejne będą od 28 września do 5 października. Pozdrawiam

      Usuń